شرکت حسابداری همیار محاسب پارسه مشهد

شرکت خدمات و فعالیت های مالی و حسابداری ، مشاوره مالی و مالیاتی رایگان در مشهد

شرکت حسابداری همیار محاسب پارسه مشهد

شرکت حسابداری همیار محاسب پارسه مشهد

شرکت حسابداری همیار محاسب پارسه مشهد که در سال 1389 تاسیس شده و به طور پیوسته فعالیتهای منسجم خود را با هدف ارائه خدمات حسابداری در ایران پیگیری کرده است.
در راستای پیشبرد و ارتقای خدمات حسابداری مبتنی بردانش و پژوهش حسابداری و توسعه کمی و کیفی از افراد متخصص در حرفه ای حسابداری و با صلاحیت و مورد وثوق و دارای تعهد استفاده کرده است ،به منظور رفع نیازهای حسابداری و مدیریتی شرکت ها ، موسسات ، کارخانجات و ارتقاء سطح کیفی اطلاعات مالی و سیستم های مدیریتی، فعالیت های حرفه ای خود را با بهره گیری از كادر مجرب و نیروهای متخصص در زمینه حسابداری و مالی؛ حسابرسی؛امور مالیاتی و بیمه ای ، نرم افزار و پیاده سازی سیستم های اطلاعاتی حسابداری با اتكاء به سال ها تجربه جهت خدمت رسانی هر چه بهتر در مشهد آغاز نموده است.
این شرکت از زمان شروع فعالیت تاکنون با اتکاء به دانش و سالها تجربه کاری مدیران و کادر حرفه ای خود، به طیف گسترده ای از شرکتهای ایرانی که در بخشهای مختلف اقتصادی کشور منجمله، تولیدی و صنعتی – خدمات مهندسی، پیـمانکاری، بازرگــانی، خدماتی، مشاوره، انتشارات و . . . مشغول به فعالیت بوده اند، خدمات متنوع مالی منجمله حسابداری،حسابرسی،اصلاح حساب، ایجاد و بهینه سازی سیستمهای موجود مالی، مشاوره مالی و مالیاتی و غیره ارائه نموده است.


دلایل انتخاب ما

اين شركت اميدوار است با ‏همكاري كاركنان خود در راستاي تامين نيازهاي به حق مشتريان در خصوص به روز بودن اطلاعات حسابداري وارائه گزارشات مالي متنوع، به موقع وقابل اعتمادسبكي جديد از خدمت رساني به ‏همشهريان گرامي را بر مبناي صداقت، مشتري مداري،‎ ‎‎‎اعتماد متقابل وتعهد اجتماعي‎ ‎ارائه نمايد‎
اين نگرش سبب شد که مشتريان نيز به عنوان شريك كاري ما ‏اين سطح از تعهد وعملكرد را دهان به دهان به ديگر همكاران خود در صنعت گسترش دهند به گونه اي كه ‏در يك نگاه بلند مدت خدمات اين شركت از سوئي‎ ‎آرامش ‏خاطر واعتماد را براي مشتريان بالفعل واز طرفي براي مشتريان بالقوه اين شركت و در نهايت‎‎اجتماع نيازمند به اينگونه خدمات را فراهم ‏آورند.


ارزش های محوری شرکت همیار محاسب پارسه

 شرکت، مشاور امین مشتریان خود در راستای خلق ارزش برای آن ها است.
 شایسته سالاری
 نظم و سخت کوشی همکاران و مدیر
 کارکنان پر ارزش ترین و والاترین سرمایه های هوشمند شرکت بوده و کار گروهی مهم ترین عامل موفقیت شرکت است.
 مشتری مداری حفظ محرمانگی، شرافت، صداقت، شفافیت، نظم، آراستگی و رعایت اخلاق تجاری، مبنای فعالیت های شرکت است.
 ارتقای عزت ملی، پایداری و تقویت اقتصاد ایران تعهد و مبنای موفقیت شرکت همیار محاسب پارسه است.
 در شرکت کلیه اصول و قوانین حسابداری به دقت اجرا می شوند.
 ارتقای علمی، تخصصی و تجربی در سطوح مختلف کارکنان و مدیریت دانش مبنای موفقیت شرکت است.
 شرکت خود را متعهد به تامین منافع حداکثری مشتریان دانسته و تمام تلاش خود را برای اعتلای نام همیار محاسب پارسه می نماید.